O autorze



Sklep Internetowy NoszeBiustonosze.pl





RSS
piątek, 30 lipca 2010

 

Nie ukrywam, że na Was liczę.

 

Dzisiaj wyjątkowo nie będzie o stanikach.

 

Dziewczyna jest w wieku mojego syna, w gimnazjum chodzili do równoległych klas. Mój Młody śmiga dziś po boisku a jej grozi amputacja nogi wraz z miednicą.

Nie mam poczucia ulgi, że to mnie nie dotyczy, bo jutro może.
I nigdy nie chciałabym czuć się tak bezsilna jak jej rodzice, bo najgorsze, co sobie wyobrażam w życiu  to sytuacja, że nie jestem w stanie pomóc własnemu dziecku.

Nie wiem, co więcej mogę napisać, zbyt emocjonalnie podchodzę do tematu.

 

Angelika

aukcja allegro dla Angeliki Zelazko

 

środa, 28 lipca 2010


Nigdy nie jest tak, by nie mogło być gorzej.

Młoda w drodze na Woodstock. Jej pierwszy Woodstock. I mój, w roli matki/kwoki -  też. Miotają mną sprzeczne uczucia - od wyzwolonej tolerancji ("niech jedzie, w końcu ja w jej wieku...") po wapniacki konserwatyzm ("na pewno ją okradną/oszukają/skrzywdzą* ").

Dobije "powoodstockowo" do Stolicy w poniedziałek. Mamy się tam spotkać, by wspólnie podziwiać kolekcję SS2011 marek Panache. Jak ją doskrobię z błota, to będzie podobna do ludzi ;)

Aha, gdyby ktoś był ciekaw, to zaproszenie na pokaz wygląda tak:


Mnie zaś wyskoczyły na skroni, brodzie i pod nosem jakieś pryszcze. Akurat w poniedziałek będą się pięknie prezentować  podczas lansowania w Polonia Palace Hotel, haha.

A poza tym - ja nie mam co na siebie włożyyyć, w martensach pewnie nie wypada, kolendra, chlip...

A kolejne poza tym - przyszły gossardowe wzorniki i piękne są, potrzebuję mnóstwa pieniędzy, drugie chlip...

Sam stres - dziecko na Woodstocku, puszczone samopas, trądzik (naturalnie młodzieńczy ;) na gębusi, apetyt na towar wielki a środków wciąż za mało. Stresss...

Ale co tam - dziecko niech się broni, w końcu głupie nie jest, trądzik stan przejściowy (mam nadzieję), a pieniądz rzecz nabyta - dziś nie ma, jutro może będzie.

Zaś co sobie w poniedziałek pooglądam, popodziwiam, co się poocieram o hajsasajeti - to moje ;)

A we wtorek spotkanie z March, moją warszawską przyjaciółką.

Wino, faceci i śpieeew :)))


*  niepotrzebne skreślić

 

niedziela, 25 lipca 2010

 

Erin




Sięgnęłam do moich notatek. Ale jestem oszczędna w wyrazie! Przy tym modelu mam napisane, cytuję: OK. Rozpisałam się jak mało kiedy ;)

W języku Zulu-Gula oznacza to zapewne - obwód i miska w porządku, żadnych niespodzianek. Ani odnośnie rozmiarówki (standard) ani wykonania. Bardzo przyjemny kolor dojrzałej śliwki. Pełne biusty będą miały z niego pociechę. Z punktu widzenia statecznej 39,5-latki oznajmiam - świetne szorty do kompletu!

Rozmiary UK 30-38 D-H (EUR 65-85 D-H), majtki UK 8-18


 

 

Saffron



Ciekawam, jak będzie leżał na większych biustach; stanik jest śliczny - od koloru (lawenda), przez hafty, po deseń, który mnie zauroczył - drobny rzucik rodem z babcinej komody :)

Rozmiarówka UK 30-38 D-J (EUR 65-85 D-J0, majtki (szorty i thongi) UK 8-20

 

Porcelain Adina


Ten stanik to bardzo przyjemne zaskoczenie, przede wszystkim dotykowe. Miseczki moulded (termicznie kształtowane), ale nie sztywne, bardzo przyjemne w bezpośrednim kontakcie ze skórą. Koronka na miseczce jest elastyczna. Myślę, że zapowiada się naprawdę fajny stanik pod obcisłe t-shirty i topy. Uwaga - obwód bardzo ścisły, raczej nie trudźmy się zaniżaniem.

Rozmiarówka UK 30-38 D-G (EUR 65-85 D-G), majtki UK 8-18.

 

Porcelain Viva



W kolorze "świętej trójcy", czyli chyba zanosi sie na bazówkę. I słusznie, ponieważ to kolejny stanik z termicznie formowaną miseczką o cienkiej, bardzo przyjemnej w dotyku ściance. Ładnie kształtuje pierś w kulkę, nie tnie, choć może lekko spłaszczać. Świetny t-shirt bra zarówno do biegania na co dzień, jak i pod imprezowe kreacje. Koronka u góry miski nie powinna odznaczać się pod ubraniem.

Niestety i ten stanik będzie jedynie do miseczki G :(

Rozmiarówka UK 30-38 D-G (EUR 65-85 D-G), majtki UK 8-18.

 

Sienna


Ładny kolor pod tą czarną koronką :)

Rozmiarówka UK 30-38 DK (EUR 65-85 D-K), gorset UK 30-38 D-G (EUR 65-85 D-G), majtki, pas, thongi UK 8-20.



 

Emily

Wygodny stanik na codzień :)

Rozmiarówka UK 30-38 D-J (EUR 65-85 D-J). Majtki UK 8-18.

 

Tango

 

Tango jakie jest - każdy widzi :) Landrynkowa fuksja ożywi Twoją bieliźniarkę. Kolor heather mnie co prawda na kolana nie rzucił, ale przecież - co biust to gust ;)

Rozmiarówka

balkonetki UK 28-40 D-K (30-90 D-K), UK 42 D-J (EUR 95 D-J), UK 44 DD-FF (EUR 100 DD-FF),

plunge'a UK 28-38 D-H (60-85 D-H),

majtki UK 8-20.


Melody

balkonetka

oraz full-cup:


Kolejny "codziennik" o przyjemnie ścisłym obwodzie.

 

Eliza

 

Eliza w kolorze dusky purple - w staniku będą się najlepiej preneztować biusty, którym "podchodzi" Tango. "Fiszbin dość wysoki", jak powiedziałaby jedna z moich ulubionych Lobbystek - Zanna. Miseczka zabudowana, ale w sumie nie jest wstyd pokazać w dekolcie rąbek tak ładnej koronki w nietypowym kolorze.

Rozmiarówka UK 30-40 D-K  (EUR 65-90 D-K), majtki UK 8-20

 

Ariza teal/pink

Ariza...Od tej kolekcji tylko to zestawienie kolorów w oczach mam, kiedy pomyślę o tym modelu :))) Może on stanowić swoisty protest-song przeciw szarej rzeczywistości w życiu i bieliźniarce. Gdyby poseł Palikot był kobietą (głęboko ubolewam nad ostatnią zmianą jego ubraniowego image'u, wolałam posła w szalonych różach, fioletach, groszkach)- dostałby ode mnie Arizę.

Ach, te kolory - dla inteligentnych, świadomych swojej wartości kobiet, które nie boją się krytyk przyjaciółek ani gderliwego Połówka! Założą TĘ Arizę, bo jest, przede wszystkim  przez swe kolory - niepospolita, odważna i po prostu piękna! Kiedyś miałam okres ubierania się do pracy na różowo (jako "prawie freelancer" mogłam sobie na to pozwolić, pracodawca wybaczał mi wiele). Był to jednak  nieciekawy czas, kiedy w mojej duszy różowo nie było, więc jakoś próbowałam to sobie równoważyć. Z premedytacją pomykałam tak "odpiknięta" na wyższe piętro, gdzie mieściła się inna firma i obowiązywał bezwzględny dress-code. To był okres Różowej Rewolucji w moim życiu i garderobie. Ech...przeminęło z wiatrem! Gdybym jednak pracowała tam nadal - biegałabym  na to wyższe piętro, jak się domyślacie - w samej Arizie :)))

Jak dobrze pójdzie - w piątek wrzucę realne fotki Arizy na modelce 75G (potencjalna modelka nic jeszcze nie wie o moich niecnych planach, heh).

 

 

Powyższe staniki  to oczywiście modele fashion (UWAGA, pozdrawiając rzeszowskie studentki wydziału matematyki i fizyki stosowanej, podaję tłumaczenie dla umysłów ścisłych: fashion=wartość zmienna ;). Bazówkę znacie przecież doskonale, więc co ja tu będę odkrywać niepotrzebnie Amerykę ;)

 

 

 

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5